بازی Battle Copters

تو این وبلاگ اطلاعات و راهنمایی ها و مباحثی درباره بازی پر طرفدار جنگ هلی کوپترها به اشتراک گذاشته میشه

بازی Battle Copters

تو این وبلاگ اطلاعات و راهنمایی ها و مباحثی درباره بازی پر طرفدار جنگ هلی کوپترها به اشتراک گذاشته میشه

ارتقاء هلی کوپترها

بعد از معرفی هلی کوپترها در پست قبلی، در این پست نحوه ارتقاء اونها رو توضیح می دم.

هر هلی کوپتر دارای 6 بخش میشه: COCKPIT-ENGINE-GUN-MISSILE-WINGS-ROTOR

ارتقاء هر یک از این بخش ها روی قدرت قسمت خاصی از هلی کوپتر تأثیرگذاره. به عنوان مثال ارتقاء بخش GUN موجب تقویت قدرت خسارت مسلسل هلی کوپتر میشه. برای همه هلی کوپترها در بخش موشک (MISSILE) ، سه نوع (TYPE)  وجود داره، که اسم هرنوع با توجه به هلی کوپتر متغیره. نکته مهم در مورد این 3 نوع موشک اینه که نوع 2 و 3 قفل هستند و بازی از شما می خواد که 3 بخش مشخص از هلی کوپتر رو تا سطح (LEVEL) پنج ارتقاء بدید تا نوع 2 با بشه و تا سطح 8 ارتقاء بدید تا نوع 3 موشک ها باز بشه. پس قبل از هر کاری سعی کنید هرچه زودتر نوع 3 موشک رو باز کنید تا قدرت موشک هاتون زیاد باشه.

هر هلی کوپتر یک قدرت (POWER) کلی داره که به صورت عددی نوشته میشه. زیر این عدد جای 4،3،2،1 و 5 ستاره (بسته به TIER هلی کوپتر) خالی هست. اگر کل 6 بخش هلی کوپتر رو به سطح (LEVEL) پنج 5 ارتقاء بدید، یک ستاره به هلی کوپتر تعلق میگیره، به همین ترتیب اگر به سطح 10، 15، 20 و 25 ارتقاء بدید، هلی کوپترتون 2، 3، 4 و 5 ستاره خواهد شد.

هلی کوپترهای Tier 1 حداکثر تا 10 level قابل ارتقاء هستند و بنابراین حداکثر 2 ستاره می گیرند.

هلی کوپترهای Tier 2 حداکثر تا 15 level قابل ارتقاء هستند و بنابراین حداکثر 3 ستاره می گیرند.

هلی کوپترهای Tier 3 حداکثر تا 25 level قابل ارتقاء هستند و بنابراین حداکثر 5 ستاره می گیرند.

هلی کوپترهای Tier 4 حداکثر تا 25 level قابل ارتقاء هستند و بنابراین حداکثر 5 ستاره می گیرند. البته بعد از ارتقاء به 5 ستاره، گزینه ای برای این کوپترها باز میشه تحت عنوان PRO که بعدر از 7 روز (Research Time) این گزینه فعای میشه و قدرت چند برابری به کوپترهای این Tier میده. البته مثل اینکه خود PRO هم دارای ستاره است (حداکثر 2 ستاره).

به طور همزمان فقط یک بخش از کوپتر قابل ارتقاء است و برای ارتقاء بخش بعدی باید زمان تعیین شده سپری شود ولی به طور همزمان می توان چند هلی کوپتر را ارتقاء داد. سرعت ارتقاء هلی کوپتر هم میشه با فعال نمودن VIP افزایش داد (در پست های بعدی در مورد VIP توضیح خواهم داد). و نکته ای که قبلاً بهش اشاره کردم و اینجا هم دوباره میگم، برای تمام شدن ارتقاء هر بخش اصلاً از طلا استفاده نکنید.

با افزایش level هر بخش، قیمت خریداری level بعدی صعودی افزایش پیدا می کنه.

در انتهای این پست هم عکس های مربوط به مطالب بالا رو مشاهده می کنید: