بازی Battle Copters

تو این وبلاگ اطلاعات و راهنمایی ها و مباحثی درباره بازی پر طرفدار جنگ هلی کوپترها به اشتراک گذاشته میشه

بازی Battle Copters

تو این وبلاگ اطلاعات و راهنمایی ها و مباحثی درباره بازی پر طرفدار جنگ هلی کوپترها به اشتراک گذاشته میشه

معرفی هلی کوپترهای بازی

 در این پست قصد دارم در مورد هلی کوپترهای بازی صحبت کنم.

اول از هر چیز در بازی Battle Copters در حال حاضر 4 سطح یا TIER وجود داره که در نسخه iOS این تعداد 5 تا است. در هر Tier تعدادی هلی کوپتر که معمولاً 4 تا هستند وجود داره. اولین کوپتری که بازی به شما میده BLADE J11 هست که مسلماً ضعیفه و نیاز به خرید کوپتری قوی تر دارید تا بتونید بازی رو ادامه بدید. در ادامه با انجام یک مأموریت که بازی به شما پیشنهاد می کند، کوپتر STRIKER X1 رو بدست میاید که کوپتری چابک و سریعه و تا چندین مرحله از بازی کار شما رو راه میندازه.

یه پیشنهاد اولیه بازی یا Starter Pack به شما پیشنهاد میشه که شامل یه کوپتر CUTLASS Z23 و مقداری پول و نقاشی کوپتر میشه که باید با پول واقعی که 1.99 دلار هست خریداری بشه که با توجه به اعمال محدودیت از طرف گوگل بر کاربرای ایرانی، این امکان به طور عادی وجود نداره.

همونطور که در پست اول اشاره کردم، مهمترین منبع این بازی طلا هست، پس برای خرید کوپترهای جدید از خرج کردن طلا پرهیز کنید و در عوض کوپترهایی رو بخرید که نیاز به پول بازی داشته باشند تا در Tier های بالاتر کوپترهای قوی بخرید. پس اگر بعد از مدتی دیدید که STRIKER X1 در مقابل حریفان قدرتش کم شده با جمع کردن پول به سراغ کوپتر SHADOW Z6 در Tier 2 برید. قیمتش 21.000 پول بازی هست ولی ارزش خرید رو داره. در ادامه اگر بعد از چندین مدت این کوپتر قدرتش در مقابل کوپترهای حریف کم شده به سراغ خرید SPEAR UZ-1 در Tier 3 برید که قیمتش 400.000 تا پول بازی هست. پس از چند مدت که بازی کردید و طلای کافی جمع کردید، حالا حق انتخاب بیشتری برای خرید کوپتر از Tier 4 که فعلاً قویترین هست رو دارید. یا میتونید با استفاده از طلاهایی که تا حالا جمع کردید یکی از کوپترهای T4 رو بخرید یا باز هم با جمع کردن پول کوپتر FALCHION M2 به مبلغ 4.900.000 پول بازی رو بخرید. اگرچه مبلغش خیلی زیاده ولی ارزش داره و پیشنهاد می کنم خرید کوپترها رو طبق چیزی که بالا توضیح دادم، انجام بدید.

در ابتدای بازی بسیاری از کوپترها قفل هستند ولی با افزایش درجه Officer Rank همه آنها برای شما باز می شوند.

کوپترهای T4  عبارتند از BEAST 12Q، FALCHION M1، FALCHION M2، DAGGER VV که برای خرید هریک به ترتیب به 4650 طلا، 4.900.000 پول بازی، 2999 طلا و 1999 طلا نیاز هست. بعد از خرید هریک از این کوپترها و ارتقاء تمام بخش های اونها (در پست بعدی در مورد ارتقاء کوپترها توضیح خواهم داد) به 5 ستاره کامل، یک Mode حرفه ای یا PRO بعد از 7 روز برای شما فعال میشو دکه کوپتر رو بسیار قدرتمند و کشنده می کنه.

کوپترهای T3  عبارتند از DRAGON 2T، SPEAR UZ-1، THUNDER X15، STRIX D2 که برای خرید هریک به ترتیب به 50 دلار پول واقعی، 799 طلا، 400.000 پول بازی و 399 طلا نیاز هست.

کوپترهای T2  عبارتند از CUTLASS Z23، SHADOW Z6، DREAD U66، SOVNYA PP2 که برای خرید هریک به ترتیب به 230 طلا، 130 طلا، 21.000 پول بازی و 1.99 دلار پول واقعی نیاز هست.

یه نکته برای خرید کوپترهایی که نیاز به طلا دارند: هرچند وقت یکبار بعضی از این کوپترها با 20 درصد تخفیف به فروش میرسن. پس اگر نمی تونید صبر کنید تا پولتون برای خرید کوپترهای پولی جمع بشه، بهترین فرصت برای خرید کوپترهای با تخفیف هست.

در سمت چپ هر هلی کوپتر یک سری اطلاعات در مورد قدرت و بقیه مشخصات کوپتر قرار داره که در انتخاب کوپتر به شما کمک می کنند. در قسمت اول 4 شاخص وجود دارد: اولین مورد ARMOR هست که سپر یا جون کوپتر هست. DAMAGE میزان خسارت وارده توسط مسلسل کوپتر به حریف رو نشون می ده. SPEED سرعت حرکت کوپتر هست. RELOAD سرعت پُر شدن موشک برای پرتاب هست. در قسمت دوم 3 شاخص برای موشک کوپتر هست: DAMAGE میزان خسارت وارده توسط موشک به حریف. LOCK-ON سرعت قفل شدن موشک برای پرتاب. RANGE میزان بُرد موشک.

در انتهای پست، عکسهای مرتبط با مطالب بالا قرار دارند و ویدیویی کوتاه از یک مبارزه تیمی که خودم انجام دادم با کوپتر FALCHION M1 رو براتون گذاشتم و امیدوارم لذت ببرید.









نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.